• Porady dietetyczne

  • Smaczne przepisy

  • Ciekawostki

kolacja-noca.jpg

Sprawdź, co jeść po treningu wieczorem

2018-06-20

Trening jest bardzo ważnym elementem zdrowego stylu życia. Istotne jest także to, co po nim jemy - w końcu podczas wysiłku spalamy wiele kalorii! Dowiedz się, co jeść po treningu wieczorem!

zdrowe-odzywianie-kobieta.jpg

5 pomysłów na to, jak jeść zdrowo i smacznie

2018-06-06

Każdy, kto chciałby cieszyć się szczupłą sylwetką i dobrym zdrowiem, powinien posiadać wiedzę, jak jeść zdrowo. Z jednej strony wszyscy posiadamy jakiś zarys wiedzy na ten temat, ale kiedy przychodzi do konkretów… Czujemy się zagubieni. Poznaj nasze sposoby na zmianę stylu odżywiania!

chudniecie.jpg

Sprawdź, co jeść przy odchudzaniu

2018-06-06

Chcesz schudnąć i zastanawiasz się, jak powinna wyglądać teraz Twoja dieta? Przede wszystkim postaw na jej odpowiednie zbilansowanie i zadbaj, aby nie zabrakło w niej wszystkich składników odżywczych. Bo odchudzanie to nie głodówka. Sprawdź, co jeść przy odchudzaniu i ciesz się efektami bez narażania swojego zdrowia na szwank.

czytanie-opakowania.jpg

Zakupy które wyjdą Ci na zdrowie, czyli jak czytać etykiety produktów spożywczych?

2018-06-04

Kiedy wchodzimy do supermarketu z planem zrobienia zakupów na zdrowe posiłki, często czujemy się zagubieni - nie zawsze wiemy, czy dany produkt rzeczywiście zawiera cenne wartości odżywcze, czy może jednak są w nim zawarte konserwanty, które nie służą naszemu zdrowiu. Kluczem do udanych zakupów jest umiejętne czytanie etykiet - dowiedz się, jak czytać etykiety produktów spożywczych!

gotowanie_2.jpg

Jak gotować, żeby było smacznie, szybko i zdrowo? Poznaj sprawdzone sposoby

2018-06-04

Wiele osób uważa, że nie sposób szybko przygotować posiłków, które będą jednocześnie pyszne i pełnowartościowe. Jeśli Ty też tak myślisz, dziś pokażemy Ci, że to jednak możliwe. Poznaj kilka sprawdzonych sposobów i przekonaj się, że smaczne i  zdrowe odżywianie nie wymaga spędzania w kuchni całego dnia. A zatem – nie traćmy czasu!

jedzenie-przed-treningiem.jpg

5 pomysłów na posiłek przed treningiem, których nie znasz

2018-06-06

Odpowiedni posiłek przed treningiem zapewnia energię podczas wysiłku fizycznego i chroni przed atakiem wilczego głodu po jego zakończeniu. Posiłek, który zjadamy na 2-3 godziny przed treningiem powinien zawierać wszystkie składniki odżywcze: węglowodany, białko i tłuszcze – podpowiada Katarzyna Payerhin, dietetyk Naturhouse. Zastanawiasz się, jak go przygotować? Oto pięć pomysłów.

salatka-z-cieciorki.jpg

Sałatka z cieciorki

2018-05-09

Cieciorka, ciecierzyca, groch włoski - jest bardzo bogata w białko: w 100 g produktu jest go aż 8,86 g; jest źródłem aminokwasów, stanowi idealny zamiennik mięsa dla osób na diecie wegetariańskiej i wegańskiej. 

aktualnosc-przekaski_3.jpg

Dietetyczne przekąski na imprezę

2018-05-08

Niedługo masz zamiar zaprosić do siebie gości, ale obawiasz się układania menu, ponieważ jesteś na diecie? Spokojnie - istnieje mnóstwo kreatywnych i prostych smakołyków, które nie są chipsami ani czekoladą. Zobacz, jakie dietetyczne przekąski na pewno zachwycą Twoich znajomych!

obiad-salatka.jpg

Dietetyczne przepisy na obiad

2018-04-30

Zastanawiasz się, co przygotować na obiad, aby Twój posiłek był smaczny, sycący, ale jednocześnie wspomagał odchudzanie? To da się zrobić! Poznaj nasze proste przepisy na dietetyczne obiady.

shutterstock_176041517_1.jpg

Pomysły na zdrowe słodycze dla dzieci

2018-04-16

Nie ma chyba na świecie dziecka, które nie lubiłoby słodyczy. Miłość dzieci do czekolady i batonów często jednak jest powodem zmartwień rodziców - w końcu wiemy, że gotowe przekąski źle wpływają na zęby i kości maluchów, a także mogą stać się przyczyną nadwagi. Alternatywą mogą być zdrowe słodycze dla dzieci, które przygotujesz samodzielnie w domu - poznaj nasze przepisy!


shutterstock_638566492.jpg

Cichy morderca, czyli cała prawda o margarynie

2018-06-04

Margaryny kojarzą się Wam ze zdrowym zamiennikiem masła? To znaczy, że ulegliście magii kampanii reklamowych. Jeśli lubicie używać margaryny do smarowania pieczywa lub korzystacie z tej postaci tłuszczu podczas smażenia i pieczenia, to pora z tym skończyć. Dlaczego? Ponieważ margaryny to „martwe tłuszcze”, które poważnie szkodzą zdrowiu. Jak to możliwe? Już wyjaśniamy.

czy-piwo-tuczy.jpg

Czy piwo tuczy? Fakty i mity

2018-06-04

W upalne dni wielu z nas ma ochotę spożyć złocisty napój z pyszną, delikatną pianką. W głowach osób dbających o linię pojawia się jednak pytanie: czy piwo tuczy? Zobacz, jak picie piwa wpływa na odchudzanie!

shutterstock_28738102_1.jpg

Nowa piramida żywienia – zobacz, co się w niej zmieniło

2018-06-04

W 2016 roku, po latach korzystania z utartego schematu, Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie (IŻŻ) przedstawił piramidę żywienia, która jest zgodna z najnowszymi i aktualnymi wytycznymi opracowanymi przez Światową Organizację Zdrowia (WHO). Nowa piramida żywienia to prawdziwa rewolucja. To, co dotychczas wydawało się podstawą zdrowej diety, już nią nie jest. Sprawdź, jak ułożyć swój jadłospis i co prócz diety jest równie ważne, aby zachować zdrowie.

shutterstock_734828887.jpg

Jak pozbyć się kompleksów? Pięć skutecznych sposobów

2018-05-30

Kompleksy potrafią bardzo negatywnie wpłynąć na naszą samoocenę - kiedy wydaje nam się, że mamy “okropne uda”, “gruby brzuch” albo “ciągle podrażnioną skórę”, trudno jest uważać się za osobę wartościową i posiadającą wiele możliwości w życiu. Dzięki odpowiedniemu nastawieniu, kompleksów da się jednak pozbyć - zobacz, jak pokonać je raz na zawsze!!

shutterstock_245509432.jpg

Co jeść przed treningiem, żeby schudnąć i nie paść z głodu?

2018-05-22

Zbilansowana dieta to podstawa odchudzania. Jednak, żeby szybko schudnąć, diecie powinna towarzyszyć aktywność fizyczna. Odpowiedni posiłek przed treningiem zapewni Ci energię podczas wysiłku i zabezpieczy przed napadem wilczego głodu po jego zakończeniu. Ale co zjeść przed treningiem, żeby schudnąć? Oto kilka podpowiedzi.