Ile kobiet rezygnuje z wymarzonego bikini na rzecz jednoczęściowego kostiumu, byle tylko ukryć swój brzuch? Ile Pań schowało na dno szafy ulubione biodrówki, aby nie wyszły na jaw fałdki? Ale płaski brzuch to marzenie nie tylko kobiet. Każdy mężczyzna chciałby móc nonszalancko przechadzać się po plaży lub przy basenie, bez kontrolowanego wciągania brzucha. Odpowiednio zbilansowana dieta odchudzająca to najskuteczniejszy sposób, aby spełnić marzenie o płaskim brzuchu. Ale na czym taka dieta na płaski brzuch polega?


Pożegnaj głodówki

Zapamiętaj raz na zawsze: dieta odchudzająca to nie głodówka. Stosowanie tygodniowych „terapii”, polegających na radykalnym ograniczeniu przyswajanych kalorii to pomyłka. Nie dość, że szybko się zniechęcisz, poczujesz zmęczenie i rozdrażnienie z powodu wilczego głodu, to po początkowym spadku masy ciała (spowodowanym przede wszystkim odwodnieniem), Twoja waga przystopuje, a po zakończeniu „kuracji” padniesz ofiarą efektu jo-jo.


Metamorfozy naszych klientów


Regularne i racjonalne posiłki

Każda dieta odchudzająca wymaga konsekwentności w stosowaniu. Dotyczy to również diety na płaski brzuch. Kalorycznośc powinna zostać dobrana indywidualnie do Twojego zapotrzebowania. Nadal obowiązuje Cię zasada pięciu posiłków. Zadbaj o wyraźne odstępy między nimi – 2,5 do 3. godzin (ta przerwa dotyczy również czasu, jaki powinien dzielić ostatni posiłek od położenia się spać).


Ważne zmiany

Dieta odchudzająca na płaski brzuch to nie tylko ograniczenie kaloryczności, ale przede wszystkim wprowadzenie nowych nawyków żywieniowych. Od dziś zacznij walkę z zaparciami i wzdęciami, które nawet „chudzielca” mogą przyprawić o wystający brzuch. Jak to zrobić? Jaka powinna być odpowiednia dieta na brzuch? Zrezygnuj z produktów wzdymających (fasola, bób, groch, kapusta, cebula), mocno solonych (powodują zatrzymywanie wody w organizmie) i napojów gazowanych. Unikaj żucia gumy i ssania karmelków (połykasz wtedy dużo powietrza). Pij jogurty z żywymi kulturami bakterii, które utrzymują równowagę flory jelitowej. Stosuj zioła, które łagodzą wzdęcia i poprawiają trawienie (majeranek, pieprz, gorczyca). Zamiast tradycyjnych herbat, pij napar z mięty, kopru lub rumianku (sprawdź wcześniej, czy nie masz na nie uczulenia). Dostarczaj do swojego organizmu więcej błonnika z pełnooziarnistego pieczywa, kasz, ciemnych makaronów. Jedz również płatki owsiane i surowe warzywa. Zrezygnuj z węglowodanów prostych i tłuszczy. Białko dostarczaj z ryb i chudego mięsa, które nie powinno być smażone, ale gotowane lub grillowane.

Skorzystaj z porad dietetyka

Skuteczność powyższych wskazówek zależy nie tylko od wytrwałości w ich stosowaniu, ale również od trybu życia i stanu zdrowia. Dlatego to, jak powinna wyglądać Twoja dieta na płaski brzuch, warto skonsultować ze specjalistą w tej dziedzinie. Wykwalifikowany dietetyk z Naturhouse pomoże Ci dostosować plan odchudzania do Twoich indywidualnych predyspozycji, a także wskaże skuteczne i bezpieczne suplementy diety, któe wspomogą osiągnięcie efektu. Dieta odchudzająca pod okiem specjalisty nie tylko podnosi Twoje szanse na sukces, ale przede wszystkim zapewnia Ci bezpieczeństwo kuracji.


Dbaj o siebie

Dieta odchudzająca zakończona? Gratulujemy! Jeśli chcesz, aby Twój sukces i piękny, płaski brzuch pozostał z Tobą na zawsze, nie wracaj do dawnych nawyków żywieniowych. Zwracaj uwagę co i kiedy jesz. Dla uniknięcia efektu jo-jo podnoś kaloryczność posiłków stopniowo – najlepiej o 100 kcal tygodniowo – aż do osiągnięcia docelowej. Ćwicz regularnie i pamiętaj o tych, którzy wspierali Cię w trakcie kuracji – dietetycy z Naturhouse zawsze służą Ci radą.



Konsultacja dietetyczna:

mgr Katarzyna Payerhin
dietetyk Naturhouse

Umów się na bezpłatną konsultację u dietetyka