ul. Kopernika 33a
98-300 Wieluń
tel. 794 050 408
e-mail: wielun@naturhouse-polska.com

Godziny otwarcia:
Poniedziałek, Wtorek, Środa: 10:00 - 18:00
Czwartek, Piątek: 8:00 - 16:00

Nasi dietetycy:
mgr inż. Daria Kołaczek

Informacje

Nasze Centrum zajmuje się:

  • skutecznym odchudzaniem pod okiem specjalisty wraz z indywidualnie dobraną suplementacją dorosłych i dzieci; odchudzaniem par oraz całych rodzin,
  • reedukacją żywieniową dzieci i dorosłych,
  • prowadzimy prelekcje w szkołach i zakładach pracy.

Układamy diety:

  • odchudzające,
  • na przytycie,
  • oczyszczające, 
  • antycellulitowe,
  • dla sportowców.

Podczas pierwszej wizyty gabinecie zostają przeprowadzone:

  • wywiad medyczny i żywieniowy pomiary antropometryczne ciała,
  • dokładna analiza składu ciała, w tym poziomów tkanki tłuszczowej, pomiary obwodów
  • ustalenie zdrowej wagi oraz celu do którego dążymy,
  • przedstawienie diety oraz zaleceń żywieniowych,
  • dobranie odpowiednich suplementów, które nazależy stosować podczas kuracji,
  • ustalenie termin kolejnej wizyty,
  • udostepnienie ciekawych materiałów informacyjnych dotyczących zdrowego stylu życia.
750x200_4.png
  • Aktualności

  • O nas

  • Suplementy

  • Czytelnia

reklama-fb-lead-2_1.jpg

CENTRUM NIECZYNNE

2017-10-02

INFORMUJEMY, ZE W DNIACH 18.10-20.10 oraz 30.10- 02.11, z powodu urlopu Centrum Dietetyczne NATUR HOUSE WIELUŃ będzie nieczynne.

nie-poddawaj-sie.jpg

SLIMBEL REDUCTOR NOC

2017-06-23

Czy kosmetyki przeciwcellulitowe rzeczywiście działają? O tym, który mamy sprawdzony warto poczytać dalej.

big_big_nowe-suplementy-diety-dla-urody2_1_1.jpg

WSPARCIE OD WEWNĄTRZ

2017-09-22

Dziś pierwszy dzień astronomicznej jesieni. Podpowiadamy co przyda się dla wsparcia zdrowia i urody z naszej dietetycznej półki.

ostra_potrawka_meksykanska_1.jpg

7 świeżych faktów o warzywach

2017-01-17

Dobroczynnych właściwości warzyw jest tak wiele, że większości z nas, słyszących słowo "warzywa" pojawia się w głowach synonim "zdrowie". W tym, krótkim zestawieniu znajdują się  argumenty, dzięki którym w Piramidzie Zdrowego Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia Człowieka z 2016 warzywa znalazły się na ostatnim piętrze. Oznacza to, że one, a nie węglowodany złożone, powinny pojawiać się w naszym jadłospisie jak najczęściej: